Engelli Bakımevi Sorumlu Müdür
ZİÇEV bünyesinde faaliyet gösteren, Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı onaylı Engelli Bakımevi için, “Özel Bakım Merkezleri Yönetmeliği”ne uygun şekilde görevlendirilmek üzere tam zamanlı çalışacak Sorumlu Müdür alınacaktır.
Görev Tanımı:
- Kurumun tüm idari, mali, mesleki ve hukuki işleyişinden sorumlu olmak,
- Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı ile iletişimi ve mevzuata uygun işleyişi sağlamak,
- Personel yönetimi ve hizmet içi eğitim organizasyonlarını yürütmek,
- Resmi yazışmaları ve raporlamaları yürütmek,
- Hizmet kalitesinin artırılması için gerekli planlama ve denetimleri yapmak.
Aranan Nitelikler:
- T.C. vatandaşı olmak,
- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
- Aşağıdaki suçlardan hüküm giymemiş olmak:
- Kasten işlenen suçlar, zimmet, irtikap, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, ihaleye fesat karıştırma, kaçakçılık, cinsel dokunulmazlığa karşı suçlar vb.
- Lisans mezunu olmak:
- Meslek Personeli: Sosyal Çalışmacı, Psikolog, Psikolojik Danışman, Gerontolog, Çocuk Gelişimci, Fizyoterapist, Ergoterapist ve fakültelerin Özel Eğitim Bölümü mezunları.
- Sağlık Personeli: Tabip, Hemşire.
- Diğer Personel: Meslek personeli ve sağlık personeli unvanına sahip olmayan lisans mezunları için Millî Eğitim Bakanlığı onaylı asgari 400 saatlik Engelli Bakım, Yaşlı Bakım, Yaşlı ve Hasta Refakatçisi modüler programı sertifikasına sahip olmak.
- Görev yapmaya engeli bulunmadığını ilgili uzman hekim raporları ile belgelemiş olmak
Görev ve Sorumluluklar
- Engelli ya da yaşlı bireylere yönelik hizmet alanlarında en az 1 yıl deneyim sahibi olmak,
- Yönetim ve organizasyon yeteneği olmak,
- Kurumun tüm idari ve operasyonel işleyişini mevzuata uygun şekilde yönetmek ve koordine etmek.
- Engelli bakım hizmetlerinin, ilgili mevzuat ve standartlara uygun olarak yürütülmesini sağlamak.
- Engelli bireylerin ihtiyaç ve taleplerine duyarlı, etik ve mesleki ilkelere uygun hizmet sunumunu denetlemek.
- Kurum personelinin görev dağılımını yapmak, çalışmalarını takip etmek ve performanslarını değerlendirmek.
- Hizmet kalitesini artırmaya yönelik planlama, geliştirme ve iyileştirme çalışmaları yapmak.
- Bakım hizmetlerinin sosyal, psikolojik ve sağlık boyutlarının bütüncül bir yaklaşımla yürütülmesini takip etmek.
- Kurumun bütçe, malzeme ve kaynak yönetimini planlamak ve kontrol etmek.
- Acil durum, afet ve kriz yönetimi planlarının uygulanmasını ve yangın önleme ve söndürme tedbirlerini sağlamak.
- İş sağlığı ve iş güvenliği yükümlülüklerini yerine getirilmesini temin etmek.
- Branşı ile ilgili yenilikleri, tüm güncel yöntemleri ve mevzuatı takip etmek ve uygulamak,
- Kurumun hijyen, güvenlik ve bakım standartlarının sürekliliğini sağlamak.
- Kurumun resmi yazışmalarını yürütmek ve ilgili kamu kurumları ile koordinasyonu sağlamak.
- Bakanlık ve diğer denetim mercilerinin inceleme, raporlama ve belge taleplerine cevap vermek.
📍 Çalışma Yeri:
ZİÇEV Gölbaşı /ANKARA
🕒 Çalışma Şekli:
Tam zamanlı, hafta içi 08:30 – 17:30
Başvuru Şekli ve Süresi:
Başvurular [ik@zicev.org.tr] üzerinden yapılacaktır.
07.04.2016 tarih, 29677 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında, bu ilana yapacağınız başvuru ile özgeçmişiniz içerisindeki tüm kişisel bilgilerinizin ZİÇEV ile paylaşılmasını ve bu bilgilerin saklanmasını kabul etmiş bulunmaktasınız.